Axuda

¿Cales son os requisitos para acceder ao servizo?

  1. Rexistrarte como usuario na web/app/central telefónica (986 07 00 66) con:
    • DNI
    • Teléfono móvil
    • Email
  • A persoa usuaria está suxeita as condicións reguladas por ordenanza (expte 2019/ORDRG/000001, publicada BOP Martes 31 de Outubro de 2023).
  • Se poderá excluír do servizo ás persoas usuarias que non cumpran as condicións reguladas e afecten á correcta prestación do servizo.
  • O servizo está limitado a un máximo de 16 viaxes ao mes por cada persoa usuaria.

¿Cómo podo solicitar o servizo?

O día anterior antes das 22h. podes realizar a túa solicitude:

  1. Dende a web cochedepunto.gal.
  2. Por teléfono no 986 07 00 66, horario de atención: 18:00 a 20:00 horas de Luns a Vernes.
  3. A través das *APPs oficiais *descargables desde Google Play e Apple Store.

¿Podo desprazarme a calquera sitio?

O servizo está deseñado para cubrir os desprazamentos dende o extraradio ao centro de Pontevedra, e viceversa.

No extrarradio o punto de recollida será o domilicio ou lugar que identifique a persoa usuaria, e no centro de Pontevedra os seguintes:

    • Hospital Montecelo. Parada bus urbano (Entrada de personal)., Pontevedra
    • Xunta de Galicia Campolongo. Parada de bus enfrente de Residencia Tercera Edad, Pontevedra
    • Mercado de Abastos. Parada de bus enfrente de Ponte do Burgo, Pontevedra
    • Centro de Saúde de Lérez. Puerta principal, Pontevedra
    • Centro de Especialides Mollabao. Puerta principal, Pontevedra
    • Estación de autobuses (Escaleras de acceso a la Estación de Buses), Pontevedra
    • Plaza de Galicia. Parada bus urbano, Pontevedra
    • Centro de Saúde Virxe da Peregrina. Rua Alameda en el cafetín (parte atrás parada taxis), Pontevedra
    • Hospital Provincial de Pontevedra. Parada de bus, enfrente antiguo DGT, Pontevedra
    • Campus Universitario da Xunqueira. Rotonda en facultad de Ciencias Sociales, Pontevedra
    • Centro de Saúde A Parda. Puerta principal, Pontevedra
    • Xulgados de A Parda, Pontevedra

¿Cal é o horario da prestación?

A recollida se oferta en dúas franxas horarias, de 7:00 a 10:00, e de 12:00 a 14:00, en tramos dunha hora, todos os días laborables, de Luns a Venres.

¿Existe unha atención telefónica, para resolver dúbidas e incidencias?

Si, se poden formular a través de un operador, no 986.070.066 en horario de 7:00 a 22:00 horas (restrinxida de 18:00 a 20:00 para solicitudes de petición de servizo).

¿Canto custa?

Ata o 17 de Febreiro de 2025 o servizo atópase en fase de posta en marcha, durante este período o servizo será 100% gratuíto, co obxectivo de *testear o sistema e mellorar a experiencia de usuario.

Dende o 17 de Febreiro de 2025 o servizo terá un custo alcanzable e regulado.

As tarifas serán as siguintes (IVE incluido):

  • Billete común: 2,15€
  • Billete para menos de 10 anos: bonificación do 100 %, 0€
  • Billete para persoas xubiladas e da terceira idade: bonificación do 40 %, 1.29€
  • Billete para persoas desempregadas: bonificación do 25 %, 1.61 €
  • Billete para persoas con mobilidade reducida con un grao igual o superior o 33%: bonificación do 50 %, 1.08€

Estas bonificacións non son acumulables entre sí.

¿Qué diferenza hai co taxi?

Ambos son servizos de *mobilidade públicos a demanda, a única diferenza é que o coche de punto permite optimizar os traslados compartindo o vehículo con outros usuarios, pódese compartir todo o traxecto ou parte do mesmo.

As medidas hixiénicas e o o protocolo *COVID, está garantido en calquera caso e adaptarase á normativa vixente en cada momento.

¿Podo cancelar un servizo xa solicitado?

Si, podes realizar a cancelación a través do mesma canle utilizada para a solicitude, vía telefónica, web ou *APP, até dúas horas antes do inicio do servizo solicitado.

É importante realizar as cancelacións dentro do período para non prexudicar a outro usuario e ao servizo.