Axuda
¿Cales son os requisitos para acceder ao servizo?
- Rexistrarte como usuario na web/app/central telefónica (986 07 00 66) con:
- A persoa usuaria está suxeita as condicións reguladas por ordenanza (expte 2019/ORDRG/000001, publicada BOP Martes 31 de Outubro de 2023).
- Se poderá excluír do servizo ás persoas usuarias que non cumpran as condicións reguladas e afecten á correcta prestación do servizo.
- O servizo está limitado a un máximo de 16 viaxes ao mes por cada persoa usuaria.
¿Cómo podo solicitar o servizo?
O día anterior antes das 22h. podes realizar a túa solicitude:
- Dende a web cochedepunto.gal.
- Por teléfono no 986 07 00 66, horario de atención: 18:00 a 20:00 horas de Luns a Vernes.
- A través das *APPs oficiais *descargables desde Google Play e Apple Store.
¿Podo desprazarme a calquera sitio?
O servizo está deseñado para cubrir os desprazamentos dende o extraradio ao centro de Pontevedra, e viceversa.
No extrarradio o punto de recollida será o domilicio ou lugar que identifique a persoa usuaria, e no centro de Pontevedra os seguintes:
- Hospital Montecelo. Parada bus urbano (Entrada de personal)., Pontevedra
- Xunta de Galicia Campolongo. Parada de bus enfrente de Residencia Tercera Edad, Pontevedra
- Mercado de Abastos. Parada de bus enfrente de Ponte do Burgo, Pontevedra
- Centro de Saúde de Lérez. Puerta principal, Pontevedra
- Centro de Especialides Mollabao. Puerta principal, Pontevedra
- Estación de autobuses (Escaleras de acceso a la Estación de Buses), Pontevedra
- Plaza de Galicia. Parada bus urbano, Pontevedra
- Centro de Saúde Virxe da Peregrina. Rua Alameda en el cafetín (parte atrás parada taxis), Pontevedra
- Hospital Provincial de Pontevedra. Parada de bus, enfrente antiguo DGT, Pontevedra
- Campus Universitario da Xunqueira. Rotonda en facultad de Ciencias Sociales, Pontevedra
- Centro de Saúde A Parda. Puerta principal, Pontevedra
- Xulgados de A Parda, Pontevedra
¿Cal é o horario da prestación?
A recollida se oferta en dúas franxas horarias, de 7:00 a 10:00, e de 12:00 a 14:00, en tramos dunha hora, todos os días laborables, de Luns a Venres.
¿Existe unha atención telefónica, para resolver dúbidas e incidencias?
Si, se poden formular a través de un operador, no 986.070.066 en horario de 7:00 a 22:00 horas (restrinxida de 18:00 a 20:00 para solicitudes de petición de servizo).
¿Canto custa?
Ata o 17 de Febreiro de 2025 o servizo atópase en fase de posta en marcha, durante este período o servizo será 100% gratuíto, co obxectivo de *testear o sistema e mellorar a experiencia de usuario.
Dende o 17 de Febreiro de 2025 o servizo terá un custo alcanzable e regulado.
As tarifas serán as siguintes (IVE incluido):
- Billete común: 2,15€
- Billete para menos de 10 anos: bonificación do 100 %, 0€
- Billete para persoas xubiladas e da terceira idade: bonificación do 40 %, 1.29€
- Billete para persoas desempregadas: bonificación do 25 %, 1.61 €
- Billete para persoas con mobilidade reducida con un grao igual o superior o 33%: bonificación do 50 %, 1.08€
Estas bonificacións non son acumulables entre sí.
¿Qué diferenza hai co taxi?
Ambos son servizos de *mobilidade públicos a demanda, a única diferenza é que o coche de punto permite optimizar os traslados compartindo o vehículo con outros usuarios, pódese compartir todo o traxecto ou parte do mesmo.
As medidas hixiénicas e o o protocolo *COVID, está garantido en calquera caso e adaptarase á normativa vixente en cada momento.
¿Podo cancelar un servizo xa solicitado?
Si, podes realizar a cancelación a través do mesma canle utilizada para a solicitude, vía telefónica, web ou *APP, até dúas horas antes do inicio do servizo solicitado.
É importante realizar as cancelacións dentro do período para non prexudicar a outro usuario e ao servizo.